ماهان تل موظف است مشخصات كالا را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است برای او ارسال نماید.
امکان تعویض رنگ کالا توافقی می باشد.
کالاها دارای گارانتی میباشد و مشخصات کامل کالا درج شده است.
سفارشات در صورت اشتباه خریدار فقط در همان روز امکان تعویض دارد.
پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام میشود و پردازش سفارشها در تعطیلات رسمی امکانپذیر نیست.
سفارشات در صورت انصراف خریدار در کالاهای زیر 10 میلیون تومان پس از کسر 9% از مبلغ( نوسانات بازار و مالیات و…) به خریدار پس از حداقل 10 روزکاری بازگردانده میشود.
سفارشات در صورت انصراف خریدار در کالاهای بالای 10 میلیون تومان پس از کسر 5% از مبلغ( نوسانات بازار و مالیات و…) به خریدار پس از حداقل 10 روزکاری بازگردانده میشود.
حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهدهی کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. همچنین درصورتیکه کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند. ماهان تل هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.
با تماس به ماهان تل میتوانید کالای مد نظر خود را که حتی در سایت هم نیست پیدا کنید تا آن را برای شما ایجاد کنیم.
در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی بود، مشتری میبایست ایراد فنی را حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا اطلاعرسانی کند.
تبصره:کالاهای با گارانتی مسولیت آن شرکت گارانتی میباشد.
امکان تحویل سفارش در مکانهای عمومی مانند رستوران، کافه، هتل و امثال آن وجود ندارد و میبایست آدرس درج شده، دقیق و قابل استناد باشد.
امکان صدور مجدد فاکتور یا درخواست تغییر در مشخصات فاکتور از جمله تغییر نام شخص حقیقی صادر شده به نام شخص حقوقی وجود ندارد. مشتریان میبایست در زمان ثبت سفارش نسبت به این مساله دقت لازم را در نظر داشته باشند و درصورتی که میخواهند فاکتور به نام حقوقی صادر شود، مشخصات سازمان مورد نظر جهت خرید سازمانی را وارد نمایند. همچنین آدرسی که خریدار در زمان ثبت سفارش بهعنوان آدرس تحویلگیرنده وارد میکند، در فاکتور درج خواهد شد. لذا پس از پردازش و تایید سفارش، تغییر آدرس درج شده روی فاکتور امکانپذیر نخواهد بود.
اطلاعات کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی میبایست با اطلاعات مدارک شناسایی خود مطابقت داشته باشد. درصورت مغایرت در این اطلاعات، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق میباشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفادههای احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
کاربر میبایست در زمان ثبت سفارش، فرم سفارش را با اطلاعات درست و معتبر تکمیل نماید. در صورت دادن اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش مشتری قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بدیهی است آدرس، شماره تماس و ایمیل ثبت شده توسط مشتری به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است. ماهان تل میتواند در صورت کامل نبودن این اطلاعات یا اطمینان از صحت آنها، اطلاعات بیشتر و تکمیلی را از مشتری درخواست کند. مشتری میتواند نام، آدرس و شماره تماس فرد دیگری را جهت تحویل گرفتن سفارش خود وارد کند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، فرد تحویل گیرنده میبایست در زمان دریافت سفارش، کارت شناسایی معتبر و کد تحویل مرسوله را همراه داشته باشد.
شماره تماس و ایمیلی که مشتری در حساب کاربری خود ثبت میکند، تنها شماره تماس و ایمیل رسمی و مورد تایید مشتری محسوب میشود و تمام پاسخها و مکاتبات ماهان تل از طریق آنها صورت میگیرد.
ماهان تل تلاش میکند محصول یا محصولات مورد نظر را طی مدت 72 ساعت تامین نماید. درصورت تامین نشدن محصول، کالای مورد نظر شما بهصورت سیستمی لغو خواهد شد.
با توجه به مسائل و قوانین طرح رجیستری و طرح افق در رابطه با انتقال مالکیت و صدور صورتحساب فروش ، خواهشمند است نسبت به ورود صحیح اطلاعات حساب کاربری خود شامل نام, نام خانوادگی و کدملی صحیح, دقت کافی مبذول فرمایید چرا که امکان اصلاح اطلاعات شخص خریدار کالا وجود ندارد و اطلاعات ثبت شده در حساب کاربری به عنوان اطلاعات شخص خریدار نهایی شناخته می گردد.در نتیجه مسئولیت کامل بروز هر گونه مشکل در امور پیگیری سفارش و دریافت بسته ها ، انتقال مالکیت ، صدور صورتحساب فروش و طرح افق ناشی از ورود اطلاعات غیر صحیح توسط مشتری ، بر عهده شخص مشتری میباشد و امکان هر گونه پیگیری جهت رفع مشکلات مربوطه برای ماهان تل وجود ندارد .در صورت نیاز قبل از ثبت اولین سفارش امکان اصلاح اطلاعات حساب کاربری از طریق تماس با ماهان تل وجود دارد.
با توجه به اینکه اولویت ماهان تل عرضه محصول به مصرف کننده نهایی می باشد. لذا در صورت خرید کالا بصورت عمده یا توسط همکاران و عدم امکان تحویل کالا (با توجه به سفارشات مربوط به مصرف کننده نهایی)، ماهان تل حق دارد بخشی یا کل سفارش مربوط به خریداران عمده و همکاران را کنسل و وجه دریافتی را مسترد نماید،این موضوع حتی در صورت پرداخت وجه و یا تغییرات قیمت کالا هیچ گونه حقی برای سفارش دهنده ایجاد نمی کند.
درمورد گوشی های گارانتی دار با توجه به اینکه فرآیند رجیستری و صدور کد فعالسازی توسط شرکت واردکننده یا گارانتی کننده صورت می پذیرد ماهان تل هیچ نقشی در این فرایند ندارد و درنتیجه ، رفع مشکلات ناشی از طرح رجیستری و کد فعالسازی مربوطه به عهده شرکت واردکننده یا گارانتی کننده می باشد.
چنانچه مغایرت در خصوصیات باشد (مثلا به جای رنگ مشکی رنگ سفید ارسال شده باشد) همچنان لازم است کالا بدون هرگونه استفاده و دستکاری مسترد گردد. بدیهی است چنانچه کالا مورد استفاده قرار گیرد از ضمانت خارج می گردد.
چنانچه کالای ارسالی با اطلاعات فنی مندرج در سایت مغایرت داشته باشد یا اینکه خصوصیات کالای ثبت سفارش شده با کالای دریافت شده مطابقت نداشته باشد، باید حداکثر طی 24 ساعت از زمان دریافت کالا به واحد فنی اطلاع رسانی شود و کالا با هماهنگی واحد فنی و به آدرس مورد نظر این بخش مسترد شود.
در صورت انصراف از خرید کالا، اگر در تاریخی که کالا بدست ماهان تل میرسد قیمت کالا کاهش پیدا کرده باشد ماهان تل فقط معادل قیمت کاهش یافته را به مشتری مسترد خواهد کرد و میزان کاهش قیمت بعهده مشتری انصراف دهنده خواهد بود که پس از کسر آن الباقی به مشتری پرداخت خواهد شد. و در وضعیت کاهش قیمت ملاک عمل کمترین قیمت کالا در روز رسیدن کالا بدست ماهان تل خواهد بود.
انصراف از خرید کالا برای مشتریان و مصرف کننده نهایی است و شامل فروش تجاری و همچنین فروش به همکاران نمی باشد.
در صورت انصراف از خرید تمامی هزینههای محقق شده از جمله هزینه نقل و انتقال وجه توسط بانک، پردازش سفارش، بسته بندی، ارسال، بیمه حملونقل، بازگشت کالا و به طور کلی هر گونه هزینهای که توسط ماهان تل جهت آن سفارش پرداخت شده باشد، صرفنظر از اینکه سفارش توسط ماهان تل ارسال شده باشد یا خیر از مبلغ کل سفارش کسر و باقی مانده توسط شرکت ماهان تل تسویه میگردد.
در صورت پذیرفتن قوانین و مقررات سایت ماهان تل ثبت سفارش انجام دهید.